Kdo je Summer & Myles, kde se vzali a proč a kam zmizelo Tree Factory?
Jestli jste tu poprvé, tak možná ani nevíte, že něco jako Tree Factory existovalo. Ale spíš je pravděpodobné, že víte. A máte otázky, na které jsem slíbil odpověď.
Kdo je Summer & Myles, kde se vzali a proč a kam zmizelo Tree Factory?
“A to je jako nový název?”
“Vy už nebudete Tree Factory?”
“Dane, to fakt není dobrý nápad!”
“Summer a co??? Ježiš, to se nedá zapamatovat.”
Tak tohle je jen zlomek z reakcí, které jsem slyšel a četl v průběhu procesu a v reakci na nový web. Vizuál a charakter značky se setkal jen s kladnými ohlasy, nová kolekce měla také úspěch. Změna názvu značky už se s takovým pochopením nesetkala. Počítal jsem s tím, asi bych reagoval stejně, kdyby šlo o můj oblíbený brand. Člověk má pocit, že o něco přišel. Paradoxně to byl přesně tenhle pocit, který stál u zrodu této změny.
Do projektu Tree Factory jsem se pustil plný nadšení a odhodlání. Plný dojmů ze svého putování americkou divočinou jsem toužil udělat něco, co by lidem otevřelo oči a přimělo je vnímat všechnu tu krásu, kterou kolem sebe máme a nevážíme si jí. Spřádal jsem si v hlavě a srdci svoji verzi nového světa a toužil tyto myšlenky přeměnit v konkrétní aktivitu. A ideálně takovou, která by přinesla peníze na projekty, které jsem si přál podpořit.
A tak vzniklo Tree Factory
Udržitelná móda z GOTS biobavlny, ruční ekologický potisk a hlavně deset vysazených stromů za každý prodaný produkt. Postupně si nás oblíbili zákazníci, kteří hledají nejen udržitelnou módu, ale také nějakou úroveň designu a přesah. Vlastně to bylo všechno fajn.
Já se ale časem začal cítit trochu ztracený. Na jednu stranu mě vytěžovaly praktické věci spojené s eshopem a výrobou, na druhou stranu jsem si začal všímat, jak se ze “sázení stromů” stává klišé, kterým se prezentuje kde kdo - od malých značek přes nadnárodní giganty až po politiky.
Vlastně se mnou byli vždycky. Na mých cestách, v myšlenkách a představách o světě. Dvojice, kde je každý jiný, ale dohromady tvoří perfektní pár. Archetypy, které mají své jedinečné vlastnosti, ale každý jim může dát svoji vlastní podobu. Já je vnímám jako ženu a muže, ale je to vlastně jedno, i ta jména jsou docela neurčitá.
V mých představách je Summer dívka plná radosti, slunce a síly oceánu. Možná surfařka nebo mořská víla a klidně obojí. Jiskřivá a šťastná, je pro mě zosobněním radosti ze života a intuitivního napojení na přírodu. Myles představuje sílu, která je svá a spíš se drží stranou. Snílek, který se nebojí za své sny postavit, i když půjde proti davu. Jestli jste viděli film Captain Fantastic (česky Tohle je náš svět) nebo Into the Wild (Útěk do divočiny) a oba hlavní představitelé vás chytli za srdce, tak asi tušíte, co mám na mysli.
Takže když jsem se začal cítit ve všech těch věcech kolem Tree Factory ztracený a potřeboval se hnout z místa, vzpomněl jsem si na ně. A i na to, že jsem si vždycky přál brand, ve kterém bych je tak nějak viděl. Už jsem prostě nechtěl mít jen “továrnu na stromy”, neuměl jsem si představit, jak bych ten koncept mohl rozvíjet směrem, kterým se chci vydat a v neposlední řadě jsem se chtěl dostat i esteticky od “továrny” a celkově techničtějšího vizuálu blíž k lidem. Asi to zní zvláštně, když už tak dlouho vyrábím a prodávám věci právě lidem a pro lidi, ale introverti mě nejspíš pochopí.
Dostat se z našeho vnitřního světa opravdu a skutečně blíž k lidem bývá běh na dlouhou trať. A vždycky to zahrnuje nějakou velkou změnu. Pro mě to teď byla změna z Tree Factory na Summer & Myles. Nechci opustit nic z toho, co jsme s Tree Factory vybudovali. Ale potřeboval jsem tu změnu pojmenovat a moc doufám, že ta nová energie, kterou do toho vkládám, si k vám najde cestu.
Nové články do tvého mailu
Budeme s tebou jako první sdílet nové články, informace o nových kolekcích,exkluzivních slevách, ale i o tom, co se děje okolo Summer & Myles.
Vložením e-mailu souhlasíš s podmínkami ochrany osobních údajů